blog o ciąży

blog o ciąży

poniedziałek, 30 grudnia 2013

Wszystko.

WSZYSTKO! Wszystko się zmienia. Wszystko się zmienia z dnia na dzień. Rośnie, kuma wszystko! Cudownie, pogodne dziecko. Głowa w górę- świat z tej perspektywy wygląda lepiej. Godzina 3:00. Matka- piach w oczach, przycina komara na ramie łóżeczka. Wygodniej byłoby w łóżku, ale nie... trzeba trzymać za łapkę, trzymać smoka bo wypada. Siedzę kimając więc przy łóżeczku, a ON gimnastyka BUZI I JĘZYKA. Gadka na całego i łepetynka do góry! Kilka minut wcześniej spożyte mleko matczyne bardzo szybko trafia na pieluchę tetrową, którą podkładam mu pod główkę. Ulewa się na potęgę, ale NIE!

" Antoś... proszę... połóż główkę..." 

No nie!


Wszystko się zmienia. Mniej śpi oooj wszytko się w tej kwestii pozmieniało. Nie wiem czy to okres świąteczny czy co, ale rozregulowało nam się dziecko. Zasypia o innych godzinach i o innych się budzi. Częściej jednak woli towarzyszyć mi wciągu dnia. Preferuje gadki i swawole. Pierdy, śmiechy i inne dziwne zabawy. Rozwalił mi się cały plan dnia. Muszę się na nowo zorganizować. Nastąpił też całkowity, absolutny zachwyt swoimi rękoma. Na okrągło, namiętnie i  koniecznie OBIE, lądują w jego buzi. W dalszym ciągu jestem strasznie zaborcza. Kwoka! Skrzydłami nagarniam! Chcę ciągle chronić...JA JA JA! Ale jest postęp. Tosiek już kilka razy został z tatusiem. Ja w auto i na miasto. Pretekst? Zrobię zakupy, zajadę do apteki. Całusy przed wyjściem. " Nie jedziesz na koniec świata" - komentarz P. KOCHAM KOCHAM KOCHAM! Serce mi chyba pęknie, ale jadę. Pot po dupie leci, tak zapieprzam po mieście. NIEEEE! Nie dzwonię. Wszystko na pewno jest dobrze. Czy się nie obudził? Czy może mu zasnął? Czy nie krzyczy z głodu? FUCK! Alee... serce mam całe. Wyrzuty? BRAK! Po powrocie inny człowiek. Godzina poza domem, a jaki oddech relaksu. Fajne są takie wypady sam na sam i jakie potrzebne!


8 komentarzy:

  1. To widzę ze ty tez matka kwoka :) zupełnie jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kwoka umiarkowana ale tylko z dziadem zostawiam i moją Mamą. Chociaż ja nie karmię i z ojcem Polson na luzie daje radę. Co prawda czasem zweranduje zamiast spaceru ale co tam. Polson oszalal. Ma pierwszy skok widoczny. Oczy ciągle 10zł i ciekawość. Znów się wtula po akcji frontem do świata i tak słodko się gubi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stado kwok. Bosko. Piękna bądź tak dobra i może rzuć linkiem do tego krzesła co żeście z dziadem machnęli dla Polsonka hę? Chyba, że gdzieś lokalnie dorwaliście.

      Usuń
  3. http://www.sklep-tosia.pl/peg-perego-siesta_p1991
    kupiliśmy lokalnie, przepłaciliśmy tyci, ale były święta i Polson siedziała z nami przy stole ze swoją królewską miną. Jest mega.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena wysoka, ale warto i służy dłużej. Polson był gwiazdą świąt i nasze prezenty poszły na Polsona, a Babcia - moja mama wygrała 4 w Totka i Polson dostał w gratisie 280zł na Tuli nosidło, takiej to dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No faktycznie cena kosmiczna...ale odlot jest! Ja jeszcze myślałam o jakimś drewnianym old school'u http://tablica.pl/oferta/drewniane-krzeselko-stolik-dzieciece-piekny-ksztalt-do-decoupage-ID4x1kJ.html Miewam takie dekoratorskie odchyły :D

      Usuń
  5. Wypady sam na sam są potrzebne! Sama czasem zostawiam Hanule z tatą i wyskakuję na miasto, na siłownie...
    A Antosiek jest prześliczny. Jakie ma oczyska! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie wypady są konieczne. Czasem na siłę szukam pretekstu, by chociaż na parę minut wyjść z domu, choć też w głowie mam wtedy cały czas milion wątpliwości i ciekawość czy płacze, czy sobie beze mnie radzą etc.
    Szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń