blog o ciąży

blog o ciąży

czwartek, 26 grudnia 2013

CHRZEST ŚWIĘTY ANTOSIA!

WSPANIAŁY DZIEŃ! Mimo wielkiego zamieszania, nie powiem pojawił się też stresik, mimo ciężkiej pracy którą włożyła moja mama w przygotowanie całego tego kulinarnego zamieszania dla całej familii to był WSPANIAŁY. Wspaniała pogoda. Słońce raziło nas po oczach co widać też na zdjęciach. To ciekawe, to zadziwiające, too nawet wzruszające przeżycie było. Oczywiście matka miękka jak guma poryczała się na kreśleniu krzyża na czułku Syna.Antek wyglądał oszałamiająco. Troszkę marudny, bo przez ten okres świąteczny rozregulował nam się Brzdąc, ale był dzielny, grzeczny, uroczy i... przystojny mój mężczyzna mały!

Słowa są zbędne.


Dziękujemy Rodzicom Chrzestnym za "świadomi praw i obowiązków", Wujkowi Adasiowi za piękne zdjęcia, mojej Mamie za zapieprz w kuchni...no i wszystkim, że przyjechali, że byli, że chcieli.

Całusy!

8 komentarzy:

  1. Kiecka miała być czerwona. U nas chrzest powodem mega konfliktu świątecznego i aż mnie mdli z nienawiści. Ściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwona - uniemożliwiała mi karmienie- niestety! poszłam w CZARNY! Wyszczupla :P A konfliktem Kochana to sobie wiesz... co możesz podetrzeć! To Wasza decyzja! Dla nas to było ważne. Nie przejmuj się! powiedz tylko, czy nie chcecie w ogóle, czy dużo później? Miałam okazję poznać w swoim życiu postać, która ochrzciła się kiedy skończyła 18 lat. Sama podjęła tą decyzję. Bardzo podobało mi się to podejście, ale jestem jednak tradycjonalistką :)

      Usuń
    2. My nie chcemy anu teraz ani nigdy. Nie neguje odwrotnych decyzji stad wkurzs mnie wcinaanie sie.

      Usuń
  2. Też myśleliśmy o chrzcie teraz ale przełożyliśmy na Wielkanoc i dobrze bo Kaja w święta bardzo gwiazdorzyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi :) Cokolwiek można rozumieć przez gwiazdorzenie ALE NIECH LŚNI ZATEM DO WIELKANOCY !

      Usuń
    2. :)

      eh na razie gwiazdorzenie jej nie przeszło..ojciec mówi, że ma to we krwi ode mnie ale... ona nawet mnie bije na głowę hehe.

      pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Proszę, proszę jak uroczyście :) Wspaniale !
    My już też "po", udało się w II Święto :))

    OdpowiedzUsuń