blog o ciąży

blog o ciąży

niedziela, 15 grudnia 2013

2 MIESIĄCE !

Dwa miesiące, dwa miesiące, DWA MIESIĄCE! Hej!

Dzisiaj Anti kończy dwa miesiące!

Na początku tygodnia waga Antosia 6200 g :D nie mierzyli nas ale bodziaki nosimy na 62 cm :D Antek oszołamiająco ogarnia już życie. Intensywnie wymachuje kończynami górnymi i dolnymi, powiedziałabym, że nawet synchronicznie. Kolejna umiejętność ruchowa? Palec Grzebalec! (palec wskazujący- dla naprowadzenia)  Tak, nasz Syn ma przyjaciela palucha, którego wszędzie pcha, a najczęściej do oczu! Co ranek matka znajduje nowe ślady pozostawione przez Grzebalca- strupki-skorupki! Syn nasz najukochańszy również namiętnie ssie swoje nadgarstki, do tego stopnia że zrobiły mu się jakieś zmiany skórno-krostno-łuszczycowe? No niefajne w każdym razie. Posmarowałam, rękawice naciągnęłam NIECH WALCZY! Uśmiechy, radości, oczopląs totalny. Wszystko chcę widzieć i wszystko widzę. Wodzę za matką i ojcem na lewo i prawo. Iiiiii! Najlepsze! Dzisiaj w nocy nasz Syn zamkną swoje snem znużone oczęta oooo 19:30, a na cycka obudził się oooo??? 1:20 !!!!!!!! SUKCES! Moje cycki szalały. Nie wiedziały co jest grane. Ogrom napęcznienia, napełnienia, zagrożenie eksplozją, a Syn śpi! 

Fenomen dosięgnął i nas: 

NASZE DZIECKO PIERWSZY RAZ PRZESPAŁO 6H. 

Bosko! 

Szkoda, że ja zasnęłam dopiero o 23:00.... SŁABO! 

Po 6h Antek z suchą pieluchą, z najedzoną gębusią było gotowy do rozmowy. Och tak nasz Syn przechodzi samego siebie w codziennych konwersacjach. Pieje nad ranem ze swojego łoża ! I tak gadaliśmy, nosiliśmy, leżeliśmy do 3:30 :/ SŁABO!  Ale fenomen jest, więc szaaa CIESZYMY SIĘ !

Krasnal, zuch, pulpecik nasz kochany. Na ulubionej podusi, w mamusinej czapusi, w rękawicach! 


Śpij, śnij i rośnij zdrowy!


9 komentarzy:

  1. Siema Młody, śpij więcej. Nasza jak chce gadać w nocy ląduje na ramieniu i Tatuś ją na siłę wycisza z lekka i dalej kima. Taka patologia. Im dalej tym lepiej, 6h sukces. 6200 - ohoh, u nas 5 maks i też już 62 ubranka, część 56, ale jakaś dziwnie duża. Ściski Smyki ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i na cycku rozumiesz? SZOK! Dzisiaj tak samo! zasnął o 20:00 i obudził się o 2:30 :D NO SZOK! To Polusia też rośnie jak na drożdżach :D aaa ta rozmiarówka to w ogóle jakaś dziwna. My mamy niektóre śpiochy na 6-9m-cy O_o !!!

      Usuń
    2. Rośnie? No zasuwa. Długie to takie i chude dziwnie.

      Usuń
    3. to idealne walory dla przyszłej kobiety: WYSOKA I SZCZUPŁA! Która z nas by nie chciała mieć takiej figury ;)

      Usuń

  2. Witam serdecznie.
    Przeglądając Twojego bloga zauważyłam, że jesteś

    zainteresowana tematami związanymi z macierzyństwem.
    Jako praktykująca mama i bloggerka, chciałabym Cię

    zarosić do czytania, komentowania i ewentualnie

    polubienia mojego bloga. Znajdziesz na nim informacje

    na temat diety małego Dziecka ilustrowane moimi

    zdjęciami.
    Miło mi będzie, gościć Cię na mojej stronie.

    Mój blog to :
    http://zajadamszpinak.blogspot.com/
    Strona na Facebooku:
    https://www.facebook.com/pages/Zajadam-Szpinak/17887229

    5648245?fref=ts


    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki za zaproszenie! Na pewno będziemy wpadać i Ciebie też do nas zapraszamy częściej! Ps. KOCHAM SZPINAK :D Jami!

      Usuń
  3. Brawo Brawo - 6 godzin to już coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ! jaki wielki !
    Kajka na dwa miesiące ma 5 kg :) no ale urodzila sie z waga 3220 i to trzy tygodnie wczesniej wiec....nadrabiamy dopiero za to bardzo efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łeee ale jak na wcześniejsze wyjście to i tak była duża :) DOBRZE! Ja tam jestem bardzooo dumna, że moje dziecko jest DUŻE, SILNE i ZDROWE. A fakt jest duży :) Prawa ręka która z reguły podtrzymuje mu tyłek jak go noszę chyba mi na dniach odpadnie normalnie! Czuje, że żyje swoim życiem, albo wręcz przeszła w stan uśpienia! NO ODLOT!

      Usuń