blog o ciąży

blog o ciąży

sobota, 9 listopada 2013

ZALEGŁOŚCI.

Hmm... porobiły mi się duże zaległości w blogowaniu i czytaniu i ogólnie mam wrażenie, że świat mi gdzieś ucieka, a ja stoję w miejscu z cyckiem na wierzchu! Okrutny czas: wizytacji, laktacji, powrotu do rzeczywistości. Koszmar cioć dobra rada i zapieprzający niemiłosiernie czas. 

Padam na ryj! P. też już padł! Nasze kochane przypuszczam, że już z 5kg Szczęścia mało śpi, dużo je.

Czcionkę już zmieniłam...Szkoda, bo ją lubiłam, ale rozumiem. Mój P. też już mnie ganiał, że zmień, że się czytać nie da, nie katuj ludzi bla bla bla... NO ROZUMIEM :D Tak więc nie gniewam, nie biję. ROZUMIEM! 

Z zaległości pozostała tylko nominacja do Libster Blog Award. Dziękujemy Beatce B.

PYTANIA i ODPOWIEDZI:
  1. Góry czy Mazury? MAZURY! W końcu mieszkam na Mazurach, więc nie może być inaczej!
  2. Ognisko czy grill? OGNISKO! MUSI SIĘ JARAĆ!
  3. Jaki jest dla Ciebie niezbędny w życiu gadżet? Chyba jednak telefon komórkowy.
  4. Pierwsza ugotowana w życiu potrawa? Rety... nie pamiętam. Od zawsze pomagałam mamie, od zawsze coś kuchciłam... naprawdę nie pamiętam!
  5. Kosmetyk z którym się nie rozstajesz? Podkład!
  6. Pierwsza robiona po przebudzeniu rzecz to...? SIKU!
  7. W domu preferujesz wygodę czy elegancję? WYGODA!
  8. Słodycz, któremu nie możesz się oprzeć? Dużo jest takich pyszności którym trudno się oprzeć, ale powiedzmy, że szarlotka mojej mamy!
  9. Czym jest dla Ciebie rodzina? Ciepło, troska, zrozumienie, wsparcie, MIŁOŚĆ!
  10. Czy wierzysz w przeznaczenie? Hmm... raczej nie.
  11. Jak wyobrażasz sobie siebie za 20 lat? Jako spełnioną kobietę, mamę może już babcie??? hihihi a szczerze, nie wybiegam myślami aż tak daleko.
Zasady nominacji zostały mi nakreślone. Potrzebuję troszkę czasu, na wymyślenie pytań dla nominowanych przeze mnie blogów. To w kolejnej wolnej chwili!

Teraz znikam spać, bo nasze Dziecię wstaje za 2h więc czas leci, a każdą okazję na drzemkę trzeba rozważnie wykorzystać, czyli? Kiedy dziecko śpi, nie zastanawiaj się i szoruj do wyra! 

Zzzzzz!

DOBRANOC!

4 komentarze:

  1. Trzymaj się ;)

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pocieszam Cie, ze to niedlugo minie. Tak srednio po 3 miesiacach ciocie dobre rady nudzi fakt, ze jest nowe dziecko w rodzinie? Dziec zaczyna sie komunikowac, moze spanko i jedzonko sie tez poprawi. Badzcie dobrej mysli i gon tate do pomocy nad dzieckiem. :-):-)

    OdpowiedzUsuń
  3. :):) Właściwie to ja też nie pamiętam swojego pierwszego dania ;)
    Z Mazur jesteś? To może Cię kiedyś odwiedzę :P Od lat marzę o odwiedzeniu Mazur, bo ja zupełnie z drugiej części Polski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy serdecznie! Może to nieobiektywne ale wyjątkowo u nas pięknie! :D

      Usuń