blog o ciąży

blog o ciąży

piątek, 6 września 2013

LOVE

Ukochałam, oszalałam, zapragnęłam go mieć, jak tylko zobaczyłam go na półce w sklepie LIDL! Z reguły powstrzymuję się... potrafię się powstrzymać, moja szanowna, wielka już d_ _a bardzo mi w tym pomaga. NIE TYM RAZEM! coś w stylu:

MUST HAVE!


Nawet nie mam wyrzutów sumienia. Jest pycha! Aż zęby bolą... taki słodki. To dziwne uczucie. Przed ciążą naprawdę nie przepadałam za słodyczami. Oczywiście "raz w miesiącu" bywały chwile zwątpienia i słabości, ale kostka czekolady załatwiała sprawę. AAA TERAZ??? Język w d _ _pę wchodzi na widok głupiego wafelka leżącego, na tych głupich półkach przy kasach!!! I bądź mądra i WALCZ! 

Z kremem czekoladowym było inaczej. Nie walczyłam. W dodatku  P. jakby dał przyzwolenie, co jest głupie, bo nigdy mnie nie ogranicza. Wręcz przeciwnie "Jak masz ochotę, to śmiało!". Nawet twierdzę, że to w głównej mierze przez P. mam takie zajawki na słodycze w ciąży, bo najwidoczniej Antek ubóstwia słodkości, A PO KIM? No nie po mnie! Wszystko było by w porządku. Ja mogę wcinać słodycze, tylko dlatego, że  moje chłopaki za nimi przepadają, tylko... czemu to się w moim tyłku odkłada???

OOO po porodzie się skończy. No może troszkę później, ale się skończy, bo słodycze są pycha, ale na pewno nie zdrowe.   MUST HAVE  ------->  FROM TIME TO TIME!

3 komentarze:

  1. Dwa dni temu po Oreo zostałam tak skopana przez larwę, że się poryczałam więc ograniczam jej bodźce w postaci słodkiego, poza śliwkami. Tym bardziej, że dziecko nasze opóźnione i dopiero teraz przybiera na wadze co by może dobić do 3kg w porywach, 3 kg walące w brzuchu, obożejezusie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana! Nasze Małe/Wielkie Szczęście ma już 3150 g :D Mój P. czasami zabiera już rękę z brzucha w strachu i obawie żeby się Mały zaraz nie przedostał na drugą stronę brzucha hihi :) Także ten tego... no staram się staram się. Jak mnie już tak zassie, to też raczej aplikuję banana, albo jabłko, ale w tym przypadku no nie mogłam, nie mogłam się oprzeć!

      Usuń
    2. Potęga w brzuchu! Co to będzie jak podrośnie pod koniec, biedna Ty! P niech się boi, sam się przyczynił, facetów mi nie szkoda ;p mojego dziada tylko łzy bólu oswoiły z wizją brzucha aliena.

      Usuń