blog o ciąży

blog o ciąży

czwartek, 22 sierpnia 2013

Bezsenność

2:00 czwarta wizyta w ubikacji, oszaleć można! Chociaż... P. zawsze powtarzał, że mam pęcherz komara. Nie sądziłam, że w ciąży moja przypadłość aż tak się nasili.
Po pieszej wycieczce, po omacku, bo na śpiąco trafiłam do łóżka.

2:15 kręcę się, układam. Irytujące są te DWIE oklepane już pozycje, ale przewalam się, a to z prawej na lewą stronę. Jak tylko urodzę, obiecuje, przyrzekam, pierwsze co zrobię to: BĘDĘ SPAŁA NA BRZUCHU!

2:30 mój Synuś uznaje, że jak nie śpię to idealny czas na harce i swawole hmm... "niech mu będzie" - myślę. JUŻ TERAZ MU ULEGAM! Istne szaleństwo. Masuje, coś nucę, tłumaczę,  że zmęczona. NIC! Antek dalej swoje. Swoją drogą czytałam, że dzieciaczek już na tym etapie ciąży wykazuje się aktywnością taką, jaką będzie można doświadczyć po porodzie. Jeżeli to prawda, to pozamiatane! MOJE DZIECIĘ NIE ŚPI W NOCY!

3:00 kolejna piesza wycieczka eeeh...

3:05 odechciało mi się spać! Złapał mnie jakiś nerwoból w klatce piersiowej! Bosko. Głowa zaczyna intensywne przemyślenia. Tworzy się lista pytań bez odpowiedzi:
              - dlaczego tak często boli mnie brzuch?
              - czy wszystko wpisałam na listę rzeczy niezbędnych dla Małego?
              - czy to łóżeczko dobrze stoi?
              - jak sobie poradzimy z takim Maleństwem?
              - czy poradzę sobie SAMA, kiedy P. wróci do pracy?
              - to dopiero 33 tydzień! MUSI WYSIEDZIEĆ CHOCIAŻ DO POŁOWY WRZEŚNIA! (swoją drogą to stresujące). Martwię się żeby Antek nie zechciał wyjść wcześniej!
              - czy będzie bardzo bolało? Żeby się tylko dobrze ułożył! Cesarskie cięcie- ostateczność.

 3:20 nerwoból nie odpuszcza. Startuję po NO-SPĘ i Magnez!

3:30 jak chodzę to nie boli. Zrobię herbatę miętową z jabłkiem.

3:40 z kubkiem gigantem ładuje się do łóżka. Szybka prasówka, tytuł artykułu: " Sen i płacz niemowlaka". Ni stąd ni zowąd: " Mała co się dzieje? Boli Cię coś?" - obudziłam Mojego P.

4:15 odstawiam kubek, zamykam oczy, Antek szaleje, mnie ogarnia błogi sen. Dzwoni budzik!!! P. wyrusza do pracy.

4:30 Dobranoc.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz